Support Desks
Om onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen hebben we twee contactpunten ingericht: de Customer Desk voor de shippers en de Aansluitingen Desk voor Industrie en RNB.
Voor openingstijden zie onze contact pagina.
Deze informatiepunten zijn specifiek ingericht voor de klanten van GTS. Vragen over particuliere aansluitingen verwijzen wij graag door de regionale netbeheerders of naar de eigen aardgasleverancier. Dit geldt tevens voor eventuele vragen over calorische correctie zoals vermeld op de energierekening. De belangrijkste reden daarvoor is dat wij de configuratie van het regionale transportnetwerk van uw RNB niet kennen en dus niet weten welk aardgas aan particulieren wordt geleverd. Daarnaast kennen wij de (prijs)opbouw van deze factuur niet, aangezien deze niet door ons wordt opgesteld, maar door de eigen aardgasleverancier.
Op de site www.consuwijzer.nl vindt u meer achtergrondinformatie over uw energierekening. Tevens kunt u hier vinden welke netbeheerder in uw regio actief is.