Klachtenprocedure
Gasunie Transport Services streeft naar een zo gering mogelijk aantal klachten over haar dienstverlening.
Elke klacht die Gasunie Transport Services ontvangt vraagt om een zorgvuldige afhandeling en biedt ons een kans om onze processen en medewerkers verder te professionaliseren.
Klachten kunnen als volgt ingediend worden bij GTS:
- Via het webformulier
- Telefonische klachten kunnen gemeld worden via de Customerdesk of Aansluitingen Desk Industie en RNB. De medewerk(st)er zal uw klacht op papier zetten en u vragen of het geschreven een juiste weergave van uw klacht betreft.
- Klachten kunnen via e-mail naar: info@gastransport.nl
- Schriftelijke klachten kunnen rechtstreeks worden ingediend bij: Gasunie Transport Services Afdeling Commercie en Regulering Postbus 181 9700 AD Groningen
Het verdient de voorkeur klachten schriftelijk, per e-mail of via het webformulier te melden. Voor schriftelijke of e-mail klachten kunt u het formulier op deze pagina downloaden.
Indien een klacht elders wordt ingediend bij de GTS-organisatie, dan wordt de klacht ter behandeling doorgezonden aan afdeling Commercie en Regulering.
Eindverantwoordelijk voor de afhandeling van klachten is de Manager Commercie en Regulering.
We kunnen daarnaast besluiten om een blijk van waardering en/of krediet te geven aan de melder in eventuele publicaties. Dit wordt per melding besloten.
Klachtenformulier | Bestandsextentie pdf | Bestandsgrootte 38 kB | Datum laatst bijgewerkt 14 apr 2023 |